Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 18 september 2015

Sterkte




Sterkte.....
Deze kaartjes maakte ik alweer bijna een jaar geleden, tijdens ons jaarlijks hobby vakantie in Mook. De ondergrond gemaakt met bister, een gekleurde poeder, die je op aquarelpapier strooit en daarna nat spuit met water. De kleuren lopen dan in elkaar over waardoor je dan deze soort achtergronden krijgt. Dit papier laat je natuurlijk eerst goed drogen daarna de bloemen stempels erop gestempeld. Om het zwarte wat duidelijker naar voren te laten komen heb ik de inkt bestrooit met embossing poeder en met de heattool verhit. Dit geeft een mooi en duidelijk effect op de kaartjes. 
Ik wilde ze toch nog even met jullie delen. Ik wil iedereen, die gereageerd heeft op mijn vorige bericht, bedanken voor de reactie`s.

Fijn weekend,
Jacqueline

1 opmerking:

Sylvia zei

Hallo Jacquelien,

Een mooie serie kaarten.Een hele mooie stempeltechniek.

Groetjes,Sylvia.