Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

maandag 7 september 2015

'n Hartverwarmertje.......



'n Hartverwarmertje heeft iedereen, die zich niet lekker voelt, wel eens nodig. 
Daarom pimpte ik deze soepkom op door er o.a.
- Een opkikkertje, bouillon, die je heerlijk kunt opdrinken uit deze soepkom.
- Een zakje met keelsnoepjes die verlichting geven bij verkoudheid.
- En een stripje paracetamol onmisbaar als je je niet lekker voelt.
- En een pakje papieren zakdoekjes.
In te stoppen en het geheel leuk, bij elkaar passend, in te pakken zoals je hieronder kunt zien.


Lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

Sabine zei

Wat een lief cadeautje! Heel mooi gemaakt Liefs sabine