Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 24 april 2011

Vlinderachtig kaartje


Ik ben een grote liefhebster van vlinders, dus als ik een stempel, papier, stans of mal van vlinders tegenkom kan ik ze moeilijk laten  liggen.
En jaaaaa waar zijn wij kaartenmaaksters toch zonder stansmachine, ik ben in het bezit van de Cuttelbug en kan deze echt niet meer missen. Je kunt er ontelbare dingen mee uitstansen en embossen, met behulp van mallen.
 Bij het maken van dit kaartje veel gebruik gemaakt van de cuttlebug en verschillende mallen.
Toch leuk om dit kaartje te ontvangen als je jarig bent..........


Geen opmerkingen: