Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 19 april 2011

Kadodoosjes





Deze leuke kadodoosjes heb ik gemaakt met stevig gekleurd papier en een stans van Sizzix. De bloemen zijn gemaakt met een stansje van Marianne design. Deze doosjes zijn ideaal en leuk om een klein kadootje in te verpakken of om iemand te verblijden met wat geld.

                                                                                                             

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jacqueline,

Kei leuke site heb je, mooie dingen staan erop.
Ik zie dat je de mal van dit doosje, dat ik op de Lisse had gelaten op een bijzonder mooie manier gebruikt hebt.
Leuk, ik kom zeker nog vaker kijken op je site.

Groetjes Hilde