Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 5 april 2011

Leuke fruit-tella verpakking

Deze leuke fruit-tella verpakking, waarvan de beschrijving te vinden is in de Cards Only jaargang 2 no. 7, heb je zo gemaakt. Bij het maken van deze verpakking is het erg handig om gebruik te maken van de Scor-Pal.  
Wat ook leuk is is dat je hier vaak restjes papier mee op kunt maken.
Ik denk dat de meeste van jullie wel een restenbak(je) papier heeft, ik vind het namelijk altijd moeilijk om papier weg te gooien, en zo kun je er nog eens gebruik van maken. Ik heb er al verschillende kinderen blij mee gemaakt.
Ook leuk als traktatie op school.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heej Jacqueline,

Mooie kaarten! Leuk he om creatief bezig te zijn :-). Ik vind dat altijd erg ontspannend.

Zie je gauw weer.
Liefs, je nichtje Marij