Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

maandag 24 oktober 2016

Nog enkele stoffen kaartjes.....




Nog een paar kaartjes gemaakt van stof. De rozetjes zijn gemaakt met behulp van een plastic mal.
Het idee heb ik al eens gemaakt en komt uit een oud boekje waarin ze afgebeeld stonden met een stoffen ster en was afgebeeld als een kerstkaart.

lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke en originele manier van kaarten maken is dit Jacqueline. Gaaf zoals je de stiksteken hebt gemaakt en verschillende stoffen hebt gebruikt. De rafelrandjes geven een leuk effect vind ik...mooi :)
Lieve groetjes Miranda