Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 25 oktober 2014

Knopen


Heerlijk bezig geweest met het lijmen, met behulp van een lijmpistool, van knopen op een schildersdoek van 20 x 20 cm. Eerst een hartje met potlood op het doek getekend en dan deze vullen met verschillende maten en soorten knopen van een of meerdere kleuren die leuk bij elkaar passen. Een heerlijke bezigheid. De achterkant heb ik voorzien van een ophang haakje en twee lagen stevig     papier, hierop kun je evt. iets leuks schrijven voor bijv, een collega die afscheid neemt, zie de foto hieronder, de voorkant voorzien van een klein tekst stempeltje, wat het geheel afmaakt.



                                                                     Fijn weekend,
                                                             Lieve groetjes, Jacqueline

1 opmerking:

Annemiekescreatievekaarten zei

Ze zijn leuk geworden, een vrolijk cadeautje. Een tijdje geleden ook zoiets (in het klein) op een kaart gemaakt. Leuk om te doen ik had een malletje gebruikt maar tekenen vooraf is ook een goed idee.
Groetjes Annemieke