Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 14 mei 2013

Vlinders







Het blijft leuk om met vlinders aan de slag te gaan zoals jullie kunnen zien. Ook een beetje oranje boven in frisse lente kleuren. Deze keer gewerkt met wat grotere kaarten 15x15 centimeter. Laatst kreeg ik van een vriendin wat dozen met knutselspullen, omdat ze stopte met het maken van scrapboeken, dit doet ze voortaan digitaal. Hierbij zat dit papier wat erg leuk bij elkaar paste en daarom prima geschikt voor deze kaarten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Gezellig dat jullie een kijkje nam op mijn blog.
Lieve groetjes,
Jacqueline

3 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Erg leuke frisse kleuren Jacqueline, de vlinders doen het er goed bij, leuke kaartjes geworden. Altijd leuk als je spulletjes krijgt, zo kun je er weer lekker mee aan de slag. Gr. Ingrid

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Hele leuke kaartjes, en inderdaad vlinders blijven leuk.
Groetjes Ingrid

Mariëlle zei

Leuke kaarten zeg!!!!!