Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 7 maart 2013

Koen 20




Gisteren was het, maar liefst, 20 jaar geleden dat ik moeder werd. Een mooie mijlpaal in mijn leven.
Daarom had ik gedacht iets leuks en blijvends te maken voor mijn zoon KOEN die natuurlijk op deze dag 20 jaar werd. Ik heb ervoor gekozen om zijn mooiste foto`s en momenten van zijn geboorte tot nu uit te zoeken en hier een collage van te maken. En laat ik nu zolder een mooie vierkanten lijst vinden met daarin een lelijke prent maar wel met een mooie paspartout erom. Toen ben ik foto`s gaan sorteren heb ze gescheurd en op het paspartout geplakt. In het midden een mooi vel passend papier gevonden hierop zijn geboortekaartje en de data`s van zijn geboorte en die van gisteren geplakt. En zie hierboven het resultaat.
Op de onderste foto zie je Koen het uitpakken. Hij was er erg blij mee.




Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog.
Lieve groetjes,
Jacqueline

4 opmerkingen:

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw Jacqueline,
Wat heb je een mooie herinnering gemaakt voor je zoon. Heel leuk idee.
Groetjes Mirande

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een leuk en origineel cadeau, ik kan me voorstellen dat je zoon er heel blij mee is. Alsnog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Groetjes Ingrid

Marijke zei

Dat is nog eens een leuk en origineel kado!! Mooi de foto's en het geboortekaartje in het midden. Enne nog gefeliciteerd met je zoon.
Groetjes, Marijke

Berlinde zei

Wat een mooi kado heb je voor je zoon gemaakt Jacqueline, erg leuk!
Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!
Lieve groetjes, Berlinde