Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 22 november 2012

Open huis


Na het succes van vorig jaar, en de vele vragen of ik weer een open huis zou gaan houden dit jaar, was het afgelopen zondag zover. Na vele uren freubelen en zaterdag alles, samen met zoonlief en vriend, te hebben genoteerd en uitgestalt was het echt zover. En wat heb ik deze dag GENOTEN........
Vele familieleden, vriendinnen, kennissen en collega`s kwamen een kijkje nemen en waren erg enthousiast.
 Daar doe je het toch allemaal voor!!!!!
Op de foto hierboven zien jullie de bedankjes die ik voor deze dag gemaakt had, altijd weer moeilijk inschatten hoeveel je er moet maken, ik had er te veel gemaakt, maar liever te veel dan te weinig toch?

Voor iedereen die langs geweest is nogmaals, BEDANKT het was super.
En Gerard, Koen en William, zonder jullie hulp was het me nooit allemaal gelukt.
Ik hou van jullie xxx


Lieve groetjes,
Jacqueline

Geen opmerkingen: