Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 4 oktober 2012

tekstkaartjes





Deze kaartjes, waarop de teksten centraal staan, gemaakt met de tekststempels van Different Colors hebben een romantische uitstraling. Dit doet de kleur van het papier wat ik gebruikt heb.
De bloempjes en de parels maken de kaartje af. Ik heb op deze kaartjes ook cijfers geplakt omdat er de komende tijd in mijn familie en vrienden kring vele lieve mensen zijn die binnenkort een bijzondere mijlpaal bereiken. Ze waren erg leuk om te maken.

Gezellig dat je een kijkje nam op mijn blog,
Lieve groetjes,
Jacqueline

3 opmerkingen:

Amanda zei

wat een mooie kaartjes Jacqueline en die stempels van DC zijn zo mooi, prachtige teksten.

liefs Amanda

Marijke zei

Hele mooie kaarten! Vind de tekststempel echt geweldig!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Berlinde zei

Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt Jacqueline, super!
Lieve groetjes, Berlinde