Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

maandag 21 mei 2012

Verschillende scrapkaartjes....







Hier zomaar wat scrapkaartjes, geschikt voor verschillende gelegenheden, gemaakt van papier wat samen leuk combineerd. De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met derwentpotloden. De kaartjes zijn geschikt voor zowel mannen als vrouwen, ook al is de kleur over het algemeen rose/rood.......


Leuk dat je een kijkje kwam nemen,
lieve groetjes,
Jacqueline

2 opmerkingen:

Marijke zei

Wauw jij hebt niet stil gezeten hihi. Wat een leuke serie kaarten en altijd handig een voorraadje.

Groetjes, Marijke en Chantal

Berlinde zei

Leuke kaartjes Jacqueline!
Lieve groetjes, Berlinde