Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 4 mei 2012

Tentkaart


Hier een van mijn eerste tentkaarten, zoals ze deze noemen. Zie de foto hieronder. Er valt niet zo heel veel over te vertellen. Alleen dat het eindresultaat er best mag wezen.
Toch leuk om dit kaartje te mogen ontvangen, al zeg ik het zelf.


Fijn weekend,
Leuk dat je mijn blog even een bezoekje brengt.

Lieve groetjes,
Jacqueline

2 opmerkingen:

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een superleuk kaartje. Dit modelletje heb ik nog nooit gemaakt maar ga het zeker ook eens proberen.
Groetjes Mirande

Amanda zei

Geweldig mooi kaartje, leuk model, enne voortaan wel vertellen welke swirls en bloemen je hebt gebruikt hoor.

liefs Amanda