Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 9 maart 2012

Pennenbakje....




  Dit pennenbakje kwam ik laats tegen bij de hema
  en kosten 0,50 cent in de opruimbak, ja zo loop je
  wel eens ergenst tegenaan. Het zag er natuurlijk niet
  zo uit het was van gewoon bruin stevig karton, ik
  dacht laat ik die nu eens mooi gaan oppimpen, en
  zie hier het resultaat.

  













Ik heb gebruik gemaakt van dat leuke en stevige tilda
papier, geweldig papier om mee te werken.
Op een leuke label gestempeld wat erin zit, zo heb ik alles
binnen handbereik, handig toch!!!!
Hij staat zo op mijn werktafel te pronken heb er al veel
plezier van gehad, en dat voor 0,50 eurocent..............


                                         Ik wens jullie een gezellig weekend,
                                                         Lieve groetjes,
                                                            Jacqueline



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Jacqueline,
Super leuk bakje geworden. Mijn pennen, scharen en ander gereedschap staan in een oude glazen pot op mijn werktafel. Die wil ik ook nog eens pimpen! Tsja EENS..........zoals ik nog heel veel wil doen...... Heb jij dat nou ook: zoveel ideeën maar gewoon te weinig tijd?
Groetjes en een fijn weekend,
Karin (Cosy and Cute)

Marijke zei

Super is dit pennenbakje, wat heb je dit prachtig op gepimt! En dat voor 0,50 cent, Dat is toch genieten:)) Heel leuk!!

Fijn weekend, Marijke en Chantal