Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 16 maart 2012

Echt een oudje


Echt een oudje, dit kaartje heb ik volgens mij zeker een jaar geleden gemaakt. En natuurlijk, het kan niet anders, met leuke vlinderstempels, leuk vlinder papier een lintje en een vilte bloempje.
Ook de tekst spreek voor zich en is zeker waar.


Gisteren een heerlijk dag gehad op de knotsgekke kaarten en schrapdagen in Den-Bosch samen met vriendinnen heerlijk genoten van alle kraampjes met freubelspulletjes. Natuurlijk ook wat leuke nieuwe freubelspulletjes gekocht, kortom GENIETEN.......
En wat hebben we een mooi weer gehad gisteren en vandaag, hopelijk is het het weekend ook zo mooi, geniet er lekker van.

Lieve groetjes,
Jacqueline  


3 opmerkingen:

Mariëlle zei

Al is het dan een oud kaartje volgens jezelf.............het is niet minder mooi hoor!! Echt een voorjaars kaartje! Groetjes Marielle

Marijke zei

Je 'oude' kaartje is nog heel hip hoor! Prachtig voorjaarskaartje en mooie vlinders.
Groetjes, Marijke en Chantal

Anita zei

Hoi Jacqueline,
Heb net even rond zitten neuzen op je blog.
Schitterende kaarten (en andere dingen) heb je gemaakt!! Superleuk!