Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 5 januari 2012

Van Harte en Beterschap

                   
                



Hier wat leuke kaartjes die ik vorig jaar, dat klinkt erg ver weg, gemaakt heb. Ik vond het maar een tijd worden om ze op mijn blog te zetten. Ik ben nu bijna een jaar aan het bloggen en moet er nog steeds aan wennen dat ik, als ik een kaartje gemaakt heb, er gelijk een foto van moet maken dat wil ik nog wel eens vergeten. Ook ben ik met het bloggen begonnen, natuurlijk omdat ik het ontzettend leuk vind, maar ook om zo meer bezig te zijn met mijn computer en zeker om er het een en amder van op te steken.
En wat ik er zeker ook erg leuk aan vindt is dat je een eigen archief krijgt van al je gemaakte kaarten en freubels. Geweldig toch.........

Deze kaartjes gemaakt met leuk pastel gekleurd papier, spelbinders ovaal, een creatabel en tekststempel van Marianne design en deze leuke stempelafdrukjes zijn van Penny Black het geheel afgewerkt met een bloem en wat bling-bling steentjes.
Leuk toch???

Leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog.
Lieve groetjes,
Jacqueline




1 opmerking:

Judith zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt!! Allemaal dezelfde stijl, maar net even anders. Leuk hoor!!

Groetjes Judith