Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 11 januari 2012

Stempelkaartjes



Hier weer eens bezig geweest met stempels en inkt. De achtergrond maak je zelf door met een klein stukje spons te deppen op een inktdoos en dan op het papier deppen, zo kun je zelf de ondergrond donker/licht maken.
Daarna met stempels, naar keuze, en zwarte inkt de kaart bestempelen  maak hier een leuke compositie van.
Afwerken met een tekst en wat leuke, ja hoe noem je deze dingen, schelpjes en visjes en klaar is je kaart.

Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog.
Lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

Amanda zei

Heel mooi gedaan Jacqueline, schitterend kaartje.

liefs Amanda