Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

maandag 15 augustus 2011

Weer thuis.....

De afgelopen 2 weken hebben wij genoten van de Italiaanse zon, elke dag ruim 30 graden warm echt HEERLIJK. Ja en wat doe je dan zoal de hele dag, natuurlijk lekker buiten bezig zijn met van alles en nog wat, dobberen op het meer, heerlijk uit eten en lekker onder de olijfboom in de schaduw wat zitten freubelen. Ja de meeste mensen lezen veel maar ik pak thuis mijn freubelkoffertje in met dingen die ik makkelijk kan doen op vakantie en waar ik niet zo heel veel voor nodig heb, ik kan nml. moeilijk stil zitten en niks doen. Hieronder kun je op de foto zien wat ik zoal gemaakt heb......


Nu nog de tijd om deze gemaakte dingen te gaan verwerken op mijn kaarten en freubels, ik heb er weer zin in.
Leuk dat je even een kijkje kwam nemen.

Groetjes, Jacqueline


Geen opmerkingen: