Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 27 juli 2011

Tim Holtz.....
























Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met die geweldige leuke mal van Tim Holtz. Geïnspireerd door een kaart uit de laatste Cards Only ( ik dacht op pagina 17). Zelf vind ik ze erg leuk geworden en je kunt er nog vele andere kanten mee op. Het achtergrond papier is ook erg toepasselijk, al lijkt het me de volgende keer ook leuk om zelf een achtergrond te stempelen met stempels die ik in mijn bezit heb over naaiwerk. Maar dat zal ik jullie de volgende keer laten zien. Hieronder nog een leuke foto van beide kaarten.



Gezellig dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog, tot een volgende keer.
Lieve groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen: