Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 25 november 2018

Zo leuk om Sinterklaas mee te mogen helpen...........


        
    Gevuld met lekkere pepernoten..........


    Een heerlijke (grote) reep chocolade......


    Een Snickers reep.......


     Voor het geven van geld of een klein snoepje......


   Gevuld met een kleine chocolade letter.......

       Wil je deze Sinterklaas cadeautjes live komen bekijken 
       dat kan a.s. dinsdag 27-11 sta ik met een      
       Gezellig kraampje in zorgcentrum Sint Jan te Uden 
       van 14.30 tot 16.30 en van 18.30 tot 20.00 uur. 
   
               Ik wens iedereen al vast een geweldige Sinterklaas toe.
                                          Lieve groetjes,
                                                  Jacqueline 

Geen opmerkingen: