Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 28 oktober 2017

Lieve heersbeestjes




                                          Lieveheersbeestjes, ze blijven leuk, op labels.
                                                Deze stempels zijn van Stampin-Up.
                                                     Voor van alles te gebruiken.
                   
                                                           Fijn weekend,
                                                             Lieve groet,
                                                              Jacqueline


3 opmerkingen:

Diny zei

Twee gave kaartjes heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Sabine zei

Heel leuk! Mooi met die lieveheersbeestjes Liefs Sabine

Jantine zei

Hartstikke leuk, deze schattige lieveheersbeestjes.
Groetjes
Jantine