Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 23 augustus 2017

Happy Birthday thee



                                                         Happy Birthday thee........
                   In dit kaartje zit een leuk theezakje verwerkt. Ik heb het kaartje opgevrolijkt
                   met papier waarin dezelfde kleuren zitten als het theezakje heeft.
                   De theepot mal is van Marianne design even als de stempel Fijne verjaardag.

                                                         Lieve groetjes,
                                                            Jacqueline

 

1 opmerking:

Jantine zei

Heel erg leuk, Jacqueline! Waar heb je die bijzondere thee vandaan?
Groetjes,
Jantine