Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 15 augustus 2015

vlinder



Bezig geweest met het maken van deze vlinderkaarten. Het formaat 21 x 11 cm is weer eens wat anders dan de standaard maten. Ik kwam namelijk enveloppen tegen van de maat 12 x 22 en voor hierin wilde ik een passende kaart maken. En dit zijn ze geworden.........
Gewoon niet te moeilijk maar wel super leuk om te maken en stempels te zoeken die bij elkaar passen. Ik kwam er achter dat ik niet veel stempels van blaadjes heb, dus die gaan op mijn verlanglijstje.



Fijn weekend,
Jacqueline

4 opmerkingen:

Sabine zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt. Hetzelfde maar toch ook echt anders. Liefs Sabine

Diny zei

Prachtige serie kaartjes....en een leuk formaat!
Groetjes Diny

Annemiekescreatievekaarten zei

Ze zijn mooi.
Groetjes Annemieke

Mariëlle zei

Zijn erg leuk geworden!!!