Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 20 mei 2015

Different Colors



Ik wilde eens aan de slag gaan met al mijn Different Colors stempels, en dat zijn er onder tussen heel wat, ik ben hier helemaal weg van maar merk ook dat ik ze veel te weinig gebruik, met name de afbeeldingen, de tekst stempels gebruik ik regelmatig. Ben een beetje gaan spelen met thema`s en tekst stempels en hier wat kaartjes mee gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




Op de onderste twee kaartjes heb ik een ondergrond gemaakt met de kers, een van mijn favoriete stempels, klein blaadje en een ruit patroon met behulp van waterverf en kwast. De tekstst



Met vriendelijke groetjes,
Jacqueline

3 opmerkingen:

Sabine zei

Leuke verschillende kaartjes, Die stempels zijn ook erg leuk van hun! Liefs Sabine

Annemieke zei

Leuke kaartjes zijn het geworden.
Groetjes Annemieke

Marianne zei

Mooie kaarten geworden. En ja... die stempels hebben echt een hoog HEB gehalte. Zou ze allemaal wel willen hebben.
groetjes Marianne