Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 13 maart 2015

Label kaarten




Afgelopen kerst maakte ik zulk soort kaartjes, natuurlijk met kerst afbeeldingen en teksten, erg leuk om te maken. Daarom ging ik nu eens aan de slag voor andere gelegenheden zoals jullie op de foto`s kunnen zien. De combi van het achtergrond papier is erg leuk. De labels heb ik gekocht bij Action.
Deze eerst bestempeld met houtnerf stempel met versa mark, dan krijg je een soort van zeefdruk op de label daarna met versafine vintage foto de andere afdrukken erop gezet. De labels staan een beetje bol wat een leuk effect geeft op de kaart, De labels heb ik een halve centimeter kleiner gemaakt.
Een touwtje of lintje door de label en wat pareltjes in de hoek en klaar zijn ze.

Fijn weekend,
Lieve groetjes.
Jacqueline

Geen opmerkingen: