Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 4 april 2014

Rondjes






Ik denk dat de meeste van jullie dit papier en plaatjes wel bekent voor zal komen. Het is het papier uit de grotere vierkanten blokken van de Action met voorin van die uitdrukbare, soort van, poezeplaatjes.
Ik heb me voorgenomen, maar dat doe ik eigenlijk elk jaar, om eerst eens het een en ander op te maken, van wat ik allemaal heb liggen, en niet te veel nieuw te kopen. Maar er komen natuurlijk veel te veel leuke nieuwe dingen op de markt die ik erg graag wil hebben. Net als de tekstmallen, van Joy, die ik bij het maken van deze kaarten heb gebruikt. Bij het maken van deze kaarten heb ik de plaatjes en papier weer wat opgemaakt en gebruik gemaakt van mijn nieuwe aangeschafte tekstmallen. Zo kun je het leuk combineren. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

                                    Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, liefs, Jacqueline 





2 opmerkingen:

Silvia zei

Mooie kaarten. En wat een leuke manier om eens van je overschot aan papier af te komen. Ga ik zeker ook eens doen.

Fijn weekend.
gr. Silvia

Annemieke zei

Leuke frisse kaartjes zijn het geworden.
Groetjes Annemieke