Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 19 februari 2014

Tea Time.......






 
Deze tea time hangers maakte ik op verzoek voor een collega. Ze wil deze cadeau geven aan haar  zussen, omdat ze in elk jaargetij jarig zijn, ben ik aan de slag gegaan met bijpassend papier.
Het papier van de winter en herfst hangers is van Eline Pellinkhof het papier voor de zomerhangers komen uit boekjes die ik kocht bij boekenvoordeel. Voor de lente gebruikte ik Tilda papier en een patroontje uit een van de boekjes van Kitty Franken. Zie de foto hieronder.
In deze hangers zitten 3 theezakjes verwerkt de theepot is gemaakt met behulp van een
joy mal.
 
 
Gezellig dat je langs kwam,
Liefs, Jacqueline
 
 

1 opmerking:

Diny zei

Wat ontzettend mooi gedaan zeg!
Prachtig om dit cadeau te krijgen!

groetjes Diny