Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 4 december 2013

Heerlijk avondje.....




 
Wat een geweldige stempels van Joy heerlijk om voor het heerlijke avondje aan de slag te gaan.
Ik maakte deze cadeau  labels met behulp van twee maten ronde ponsen en twee soorten papier. correspondentiepapier en perkament papier. Op het correspondentie papier de stempel van de schoen gestempeld de wortels met een oranje stift een beetje aan getipt. Op het perkament papier de tekst gestempeld met stazon inkt. Leuk om door het perkament papier de schoen afdruk te zien. Een klein gaatje met een stukje touw maakt het geheel af. Hieronder zie je hoe het label het ingepakte cadeau opfleurt dit doet ook de muziek masking tape.
 
 
Hieronder zie je hoe ik een gewoon glazen potje opgevrolijkt heb met de stempels. Het potje gevuld met pepernoten een leuk touwtje om het papier en deksel gedraaid en hieraan een klein geluk zwarte pietje gehangen, maakt het geheel gezellig af, bovenop het deksel een rondje met de tekst van Sinterklaas voor..........
En klaar is het leuk als schoencadeautje. Ik wens jullie allemaal een gezellig heerlijk avondje.
 
 

 
Lieve groetjes,
Jacqueline
 
 
 
 







2 opmerkingen:

Annemieke zei

Ze zijn heel mooi.
En de pepernoten waren heel lekker!
Groet Annemieke

Diny zei

Wat ontzettend leuk bedacht.

Groetjes Diny