Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 14 november 2013

Masking tape





 
Heerlijk om met Masking Tape aan de slag te gaan, het geeft zoveel mogelijkheden, zoals jullie op de foto`s kunnen zien. Wat ik erg leuk vind is dat ik zo de verschillende mallen van Marianne weer eens uit de kast haal. Geeft een leuk effect op de kaarten hierboven.
En op de kaarten hieronder heb ik weer eens gebruik gemaakt van de rubberen letters die al een hele tijd ongebruikt in mijn kast lagen. Zo zie je maar wie wat bewaard heeft wat.
 
 


 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
Lieve groetjes,
Jacqueline

5 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan!
Zo zie je maar dart je met tape de mooiste kaarten kunt maken.
Ik ga het ook eens proberen....heb er al zo veel leuks mee gezien....en zeker deze kaarten....ze zijn prachtig!

groetjes Diny

Sabine zei

Leuke kaartjes, soms is iets terug vinden ook erg leuk om de inspiratie mee op te doen. Liefs sabine

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw wat een leuke kaartjes. Ziet er allemaal super uit.
Groetjes MIrande

Mariëlle zei

Je hebt weer hele leuke kaartjes gemaakt!!

Berlinde zei

Een heel mooie serie kaartjes Jacqueline!
Lieve groetjes, Berlinde