Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

maandag 5 augustus 2013

Sterkte



 
Sterkte in deze moeilijke tijd, de stempel is van Different Colors en de vlinders zijn van Marianne.
Deze kaartjes zijn eigenlijk heel simpel te maken de vlinders maken het kaartje af.
Deze kaartjes zijn 10 x 10 centimeter, het vervelende is dat daar moeilijk envelopjes voor bij te krijgen zijn daarom maak ik ze zelf met de tabel van Kitty Franken uit boekje nr. 3. Ik maak deze met behulp van de score-pal en dit gaat prima.
 
 
 
Gezellig dat je weer een kijkje nam op mijn blog.
Lieve groetjes,
Jacqueline
 

3 opmerkingen:

ZieZo Knutsels zei

Prachtige kaartjes Jacqueline! & heel stijlvol. Doe je ook mee aan onze wedstrijd voor de beurs in Den Bosch?? je maakt kans op 20% korting op je aankoop!
& wij zouden zeggen....
houd het blog in de gaten want een deze dagen komt er ook nog een candy op te staan!

Lieve groetjes, het ZieZo Design Team

Annemieke zei

Zeker een gokje wagen. Het is zo wie zo leuk om aan een wedstrijdje mee te doen.
Groetjes Annemieke

Miranda V zei

Mooie sterkte-kaartjes zijn dit, heel subtiel en ook passend in de kleuren die je hebt gebruikt.