Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 23 september 2012

Vlinders...




Hier dezelfde vouwkaart als de herfstkaart alleen met ander papier en vlinders gewerkt. Vlinders blijven toch een van mijn favoriete. Daarom met dit papier ven Eline Pelinkhof gewerkt.
De stempels die ik gebruikt heb zijn weer van Different Colors, deze twee gebruik ik regelmatig voor verjaardags kaartjes. Het vlindertje dat op deze kaart zit heb ik gemaakt met een mal waar je dan 3, in verschillende maten, vlindervormen krijgt. Deze moet je dan met een bepaalde draai draaien en de in elkaar schuiven. Je krijgt dan een soort 3D vlindertje erg leuk om te verwerken op een doosje of zoals hier op een kaartje. Ik weet niet meer van wie deze mal is. Hieronder op de foto zie je het vlindertje wat duidelijker zoals jullie zelf kunnen zien.




Allemaal BEDANKT voor het kijken naar mijn blog.
Ik heb de 10.000 ste bezoeker ontvangen helemaal
GEWELDIG.

Lieve groetjes,
Jacqueline


8 opmerkingen:

Vera zei

Wat een mooi kaartje zeg!
Lekkere frisse kleurtjes en leuk met die vlinders en die tekst!

Groetjes

Vera

Amanda zei

Wow Jacqueline wat is deze MOOOOOI, prachtige teksten, heerlijk alle vlinders.

liefs amanda

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een superleuk kaartje, leuk vrolijke kleuren. De vlinder is ook wel super hoor!
Groetjes Ingrid

Annemieke zei

He Jacqueline toch nog tijd gehad om wat te freubelen.Deze kaarten blijven leuk. of het nu de herfstkaart is of nu de vlinderkaart. Ze zien er heel mooi uit.

Groetjes Annemieke

Berlinde zei

Deze is ook heel mooi Jacqueline, dit papier blijft natuurlijk geweldig leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Ja deze is ook erg mooi met de vlinders. Dit papier is toch wel mijn favoriet van Eline's Huis.

Groetjes, Marijke en Chantal

Berlinde zei

Hoi Jacqueline, je vroeg naar mijn ervaring met die hartjesmal. De kleintjes vind ik erg gemakkelijk om te maken, ik vind die ook het leukst op kaartjes. De grote is wel moeilijker, maar na een paar keer proberen met kladpapier is het me toch gelukt, wel met behulp van het patroontje erbij.
Lieve groetjes, Berlinde

Nadine zei

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Jouw kaartjes mogen er zeker ook zijn, ik volg je vanaf vandaag!