Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 17 juli 2012

Stempelkaart


Gisteren avond even heerlijk bezig geweest met de nieuwe stempels van Marianne Design. Ik vind, vooral deze serie, super mooi. Ik heb de kleuren van het papier aangepast aan de ondergrond van de kaart, rose en groen. Een leuk combinatie. Ik heb de kaart in labelformaat gesneden, geeft net even een ander effect dan een gewone kaart. Bij alle stempelafdrukjes heb ik de randjes gesponst met bruin, geeft een beetje een oud effect. Ik vind het eindresultaat erg leuk geworden.



 
Dat was het weer voor vandaag, leuk dat je mijn blog een bezoekje bracht.
Lieve groetjes,
Jacqueline




3 opmerkingen:

Willy zei

Hoi Jacqueline, ik vind 'em erg geslaagd. Het zijn inderdaad hele mooie stempels. Groetjes, Willy.

Berlinde zei

Erg mooie kaartjes Jacqueline, deze stempels zijn idd supermooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Annemieke zei

Leuk Jacqueline ik heb ze zelf nog niet gebruikt. De kleuren die je gebruikt hebt geven een beetje een oud effect vind ik erg mooi.

Groetjes,
Annemieke