Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 17 april 2012

It`s your day!!!



Weer eens gewerkt met 2 stempel afdrukjes van Penny Black, deze keer twee poesjes, blijft altijd leuk om mee aan de slag te gaan. Als voorbeeld heb ik een kaft foto van de Cards only gebruikt. Ook voor het eerst dat ik gewerkt heb met deze kleur kaartkarton wat de kaarten een warme uitstraling geeft.

Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog.
Lieve groetjes,
Jacqueline

4 opmerkingen:

Mariëlle zei

Wat een leuke kaartjes!!!
Groetjes Marielle

Marijke zei

Twee prachtige kaatjes. Mooi de combinaie rood met kraft!! Leuke krullen heb je gebruikt bij de bloemen.

Groetjes, Marijke en Chantal

Berlinde zei

Hele leuke kaartjes Jacqueline!!!
Lieve groetjes, Berlinde

Ballie (Bennarda) zei

Jacqueline, zijn 2 hele leuke en mooie kaarten geworden, is heel goed gegaan op dat papier.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com