Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 5 februari 2012

Een fijne dag toegewenst...


Hier twee kaartjes in het rood wit en blauw, blijven leuke kleuren om mee te werken, om iemand een fijne dag toe te wensen. Leuk voor een verjaardag of naar iemand te sturen die iets bijzonders te vieren heeft.
Deze kaarten gaan anders open dan een normaal kaartje dat maakt deze kaart ook een beetje bijzonder.
Ik weet niet meer wat voor papier ik gebruikt heb, heb dit een tijdje geleden gekocht in Heesch omdat ik het erg mooi vond. 


Gezellig dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog.
Lieve groetjes en een gezellige zondag toegewenst,
Jacqueline

Geen opmerkingen: