Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 22 december 2011

kerstkaarten


Deze twee kerstkaartjes zijn nog van vorig jaar gemaakt met de stempel van Eline Pelinkhof ze blijven leuk!!!
Dit jaar komt het er maar niet om aan mijn kerstkaarten te beginnen. Ik was van plan om voor mijn open dag van die kleine pizzadoosjes te maken waar 1 waxine lichtje in kan. Hier was ik ijverig aan begonnen maar toen lukte het me niet ze helemaal af te hebben daarom heb ik deze nu maar om getovert tot leuke kerstdoosjes en deze gebruikt ik nu in plaats van een kaart. Alleen een nadeel je kunt ze niet versturen dus heb ik ze, aan de mensen die ik tegen kwam, persoonlijk afgegeven. Ik zal ze binnenkort nog even fotograferen en ze op mijn blog zetten.

Leuk dat je even langs kwam om mijn blog te bekijken.
Lieve groetjes,
Jacqueline


Geen opmerkingen: