Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 27 november 2011

kerstster kaart van stof


Weer eens een kerstkaart, deze heb ik vorig jaar al gemaakt en naar enkele mensen verstuurd.
Deze kaart stond in het boek Scrapcards, Cards & Gifts no. 3. Een geweldig boek met erg leuke voorbeelden van kaarten en kleine kadootjes. Deze kaart stond er ook in hij viel me meteen op omdat ik hem ontzettend mooi en orgineel vond, het was dan ook een heel werk om hem te maken, maar het was me gelukt. Kreeg er ook erg leuke reactie`s op.


Dit is de achterkant van de kaart.
Hieronder zie je nog een zelfde soort kaart die je kunt versturen bijv. als er iemand een baby heeft gekregen. Het is een roze ster dus voor een meisje, binnenkort ga ik de jongens kaart maken natuurlijk met een blauwe ster.
Deze kaart heb ik ook nog gemaakt met de tekst you are a star. Deze is voor verschillende gelegenheden te gebruiken denk maar aan een verjaardag of iemand is geslaagd is voor een opleiding.




Leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog,
groetjes, Jacqueline

2 opmerkingen:

Ingrid zei

wat een ontzettende leuke orginele kaartjes. Ik kan me wel voorstellen dat het aardig wat werk is om ze te maken maar dan heb je ook wel een hele mooie kaart.
groetjes ingrid

nicolet zei

Ooh wow dit is idd geschitterend zeg! De krijgers zullen er vast heel blij mee zijn geweest!!
Groetjes Nicolet