Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 4 september 2011

MDF Bloemen.....






Deze hangkaartjes zijn gemaakt van MDF ornamentjes, te koop bij de kwast, en in verschillende modellen verkrijgbaar bijv. eendjes, hartjes enz.. Het is weer eens wat anders dan een kaartje. Natuurlijk zijn deze beplakt met leuk papier, een stempelafdrukje en versiert met lintjes en knoopjes, zoals je ook op kaarten doet. De achterkant is beplakt met wit papier om iets op te schrijven.
Erg leuk om hier mee bezig te zijn, binnenkort zal ik jullie nog andere vormpjes laten zien.


Leuk dat je weer eens kwam kijken, een gezellige zondag, het regent hier dus een dag om lekker aan het freubelen te gaan.

Lieve groetjes, Jacqueline

2 opmerkingen:

*Ellen* zei

he die zijn leuk, prachtig en super origineel ziet het eruit

Ingrid zei

wat leuk zijn deze hangertjes, orgineel idee. mooie kleurtjes en de stempelafdrukjes zijn ook erg leuk vooral die van het tienermeisje
groetjes ingrid