Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 5 juni 2011

Hartelijk gefeliciteerd


Hier weer een leuk kaartje, gemaakt van het papier van Eline Pelinkhof. Het is eens een andere vorm dan de normalen, vierkanten of rechthoekige, kaarten. Het papier past leuk bij elkaar en dat komt op dit kaartje ook weer leuk tot zijn recht. Ook de ronde cirkel voorop de kaart maakt dit kaartje bijzonder.


En natuurlijk kon ik het weer niet laten om er 2 vlinders op te zetten.
Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Groetjes, Jacqueline

3 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje in die originele vorm

Amanda zei

Heel mooi kaartje (ben gek op vlinders!)

groetjes Amanda

Makkie zei

Lief kaartje!
Hartelijks