Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 28 mei 2011

Humor


VROUWENKAARTEN
Even wat humor scrapkaarten gemaakt. Deze zijn erg leuk om iemand te sturen die bijvoorbeeld 50 jaar wordt. Het leuke van het werken met dit papier van paper mania is dat het allemaal op elkaar is afgestemd wat op deze kaarten een leuk effect heeft, de bijpassende bloempjes geven de kaart iets gezellig`s.





MANNENKAARTEN
Natuurlijk zijn er ook  leuke humorstempels voor mannen te koop, doen het ook meestal erg goed bij een (speciale) verjaardag. Deze stempels zijn een beetje standaard maar je hebt er ook van speciale thema`s zoals bijv. vissen en golven.  Erg leuk om hier dan weer een passende tekst bij te zoeken.

Geen opmerkingen: